فال شمع شب

فال سرنوشت

فال شمع شب

۸ بازديد
و با ثروت های حاصل از سرقت زمین های مدرسه زندگی می کردند! در مین و ویسکانسین و اورگان این زمین ها برای چوب به سرقت رفتند. در مینه سوتا برای سنگ آهن؛ در میشیگان برای مس. در اوکلاهما و تگزاس برای ۱۶۰روغن؛ در ایندیانا و ایلینوی و کلرادو برای زغال سنگ. دفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی شب , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استان زمین‌های مدرسه کلرادو در جزوه‌ای کوچک به نام «غارت‌گران» توسط جورج آ. بخش‌های کنار گذاشته شده.

شماره‌های شانزده و سی و شش از تمام شهرستان‌های دولتی بودند. و طبق داده های موجود، مدارس کلرادو حدود شش میلیارد تن زغال سنگ دارند. ایالت کلرادو به جای اینکه این معادن را به نفع مدارس کار کند، زمین را به شرکت های زغال سنگ با حق امتیاز ده سنت به ازای هر تن زغال سنگ تحویل می دهد! مدارس باید خودشان زغال سنگ داشته باشند شبانه و از همین شرکت های زغال سنگ می خرند.

برای شرکت ها، فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استخراج این زغال سنگ و تحویل آن به مدارس، ۵.۸۰ دلار در هر تن هزینه دارد، در حالی که قیمتی که مدارس برای آن پرداخت می کنند، ۱۰.۵۰ دلار چای در هر تن فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.

بنابراین، شرکت‌های زغال‌سنگ به ازای هر تن ۴.۷۰ دلار درآمد کسب می‌کنند و این پس از پرداخت ۱۰ سنت حق امتیاز به مدارس! در سال ۱۹۲۰ تقریباً یک میلیون تن زغال سنگ از زمین های مدارس دولتی فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق چیست , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استخراج شد. مدارس برای این کار سود خالص کمی بیش از هشتاد و پنج هزار دلار به دست آوردند، در حالی که باند زغال سنگ نزدیک به چهار و نیم میلیون دلار سود خالص داشت.

به عبارت دیگر، شرکت‌های زغال‌سنگ در یک سال از زغال سنگ بیشتر از مدارس در پنجاه سال آینده تولید خواهند کرد. بر اساس روش کنونی انجام تجارت، مدارس و مردم کلرادو به شرکت‌های زغال‌سنگ تسلیم خواهند شد تا زغال سنگی که از زمین‌های مدرسه گرفته شده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت جدید , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است، مجموعاً بیست و هفت میلیارد دلار سود خالص داشته باشد. بیایید دنبال این پول زغال سنگ برویم.

طبق قانون، بخشی از آن به «صندوق مدرسه دائمی» تبدیل شده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است که اکنون بالغ بر ده میلیون دلار فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.

و این پول کجا می رود؟ چرا، البته به بانک ها؛ و بانک ها برای آن چه چیزی پرداخت می کنند؟ آنها سه درصد بهره می پردازند. و در همان زمان مناطق مختلف مدارس در حال قرض گرفتن هستند و باید پنج و نیم درصد از اوراق قرضه خود را بپردازند! تفاوت این دو مورد به معنای یک چهارم میلیون دلار فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است که مدارس کلرادو هر ساله به بانکداران کمک می کنند!

این امر بانکداران را خشنود می کند و آنها از کنترل خود بر مربیان کلرادو فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استفاده می کنند تا مردم را از این اختلاس مطلع نکنند. در سپتامبر ۱۹۲۰، مسابقه ای بین دو مدرسه منطقه و یک بسکتبال هجده دلاری برگزار شد.

عنوان جایزه ای برای مدرسه در نظر گرفته شد که می توانست بهترین پاسخ را به بیست و چهار سوال بدهد. مدیران هر دو مدرسه شرایط مسابقه را پذیرفتند و سرپرست شهرستان موافقت کرد که کمک کند. قرار بود سوالات در روزنامه محلی سرفیس کریک “قهرمان” منتشر شود. سردبیر گفت که آنها را تحت نظر خواهد گرفت، اما هرگز آنها را منتشر نکرد. کمیته جمهوری خواه منطقه به “توصیه” فراخوانده شد. سرپرست بخش، که برای انتخاب مجدد بود نیز فراخوانده شد، و این خانم با عجله به این دو شهر سفر کرد و رقابت را لغو کرد. و دوست دارید بدانید چرا؟ خوب، یکی از بیست و چهار سوال به این صورت خوانده می شود: “چه مقدار از صندوق دائمی مدرسه به بانک ها وام داده شده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است و چه مقدار به صورت سپرده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است؟” سرپرست شهرستان این سوال را برای سرپرست دولت ارسال کرده بود و نامه ای با امضای رئیس و معاون دولت برگشت: «من نمی توانم به این سؤال پاسخ دهم. من نتوانستم در این رفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استا اطلاعاتی به دست بیاورم.» این سوال به معلمان مختلف در سراسر ایالت ارائه شد و آنها اعتراف کردند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.