فال پیشگویی فرزند

۱۲ بازديد

وقتی چند روز بعد بچه ها از بدترین مناطق کوهستانی دور شدند، یک روز عصر به مزرعه ای آمدند که بیماری و غم در آن مهمان بود. به یک مزرعه ثروتمند بزرگ بود. پیرترین دختر آنجا به تازگی مرده بود، فقط ده سال داشت. و اکنون پسر کوچک، تنها پسر، که هفت ساله بود، به همان بدی که خواهر از آن مرده بود، بیمار بود. زن، زنی باشکوه و زیبا، کنار اجاق ایستاده بود عمر و آرد جو را در آب فرنی در حال جوش می‌کوبید، که جمعیت کوچکی از بچه‌ها با چهره‌های خجالتی و عبوس همیشگی وارد شدند.

او شوهری سختگیر داشت و احتمالاً باید به درستی و طبق معمول از خودش مراقبت می کرد ، اگرچه غم در دلش بود و نگرانی در ذهنش برای کوچولو که ممکن بود حالا او را هم از او بگیرند.

او به سمت در چرخید، زمانی که در برای مدت طولانی باز ماند، قبل از اینکه هر پنج کودک فرصت ورود پیدا کنند.

امروز آنا لیزا را جلوتر از خود هل دادند. ورود به چنین مزرعه بزرگ و عشق خوبی برای کسی که بد لباس پوشیده بود و برای درخوفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است غذا و سرپناه آمده بود، بسیار وحشتناک بود.

زن مدام به آنا لیزا خیره شد.

با صدایی آرام و سنگین گفت: «بیا پیش بچه آتش». او دستش را دراز کرد و به آنا لیزا صبح بخیر گفت، که احساس می کرد این هم بزرگ و هم بزرگ فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است. وقتی به عنوان فرزند افراد اورژانسی به مزارع می آمدید.

معمول نبود که چنین فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استقبالی از شما شود.

همسرش در حالی که روسری را از روی موهای روشن آنا لیزا باز می کند، پرسید: “او چه می تواند به چنین دوره ای بپردازد.”

شخص مورد نظر پاسخ داد: «آنا لیزا» و با چشمان آبی صادق خود پاسور به غمگین های همسر کشاورز نگاه کرد.

“نه، آنها هم درست نیستند؟” آنا لیزا، مانند آنا لیزای ما، همانی که خداوند گرفت.”

زن با دو دست سرش را گرفت و روی اجاق گاز فرو رفت. او قبلاً قابلمه فرنی را از روی آتش بلند کرده بود.

آنته و جلوتر رفت تأیید کرد: «خب، این درست فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است. “اسم او
آنا لیزا بود، مانند مادربزرگ ما که مرده فال جدید و آنلاین مرگ قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.”
مرد با همراهی دو خدمتکار وارد شد. آنها برفی بودند، اگرچه در شاخه جلویی آنها بدترین توده هایی را که با آنها از جنگل آمده بود، از جایی که چوب آورده بودند، زیر پا گذاشتند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.